torsdag 4 juni 2009

Tråkigt väder...


Så jäkla tråkigt väder idag så fy! har inte gjort ett dugg idag! bara varit hemma å tagit de lugnt, slappat å städat å dona som vanligt. Å försökt fått igång min mobil som dog igår. vet inte vad som hände, satt å pratade i telefon när den plötsligt dog mitt i allt å så stod de att de inte va nån täckning. startade om mobilen flera ggr men inget hjälpte. Å så har de blivit en gång förut oxå men då fixade de till sig efter några minuter. Men inte den här gången, då var ja helt utan täckning från igår vid 23 tiden tills idag runt 13 tiden. hade fått 6 sms på den tiden å förmodligen många missade samtal. många som ringde senare å frågade varför de inte gick å få tag i mig, å där har ni förklaringen. så nu har ja min gamla mobil, en exakt lika som ja hade fast de går inte skriva sms lr ha knapplås för de e nå fel på knapparna. så ja kan bara ringa å svara i telen typ :S drygt! ja som e en liten sms-person sådär :) men ska få låna en mobil av en kompis ett tag tills ja har råd att köpa en ny! tack för de ! fick för övrigt veta att jag ska jobba som personlig assistent i sommar oxå! *Hoppar å studsar* jobbar nu på lördag,tisdag,onsdag å torsdag en gång sen blir de mer efter hand. ska gå introduktion me syrran nu först då så ja lär mig :) sen i höst blir de pluggning för fulla muggar som undersköterska! Så de känns härligt nu,att man vet vad man ska göra.. å att de börjar ljusna å gå framåt. Synd bara att man inte har nån kille kvar, då hade lyckan varit fullständig nästan. Men fick reda på idag att B har haft knullkontakt nu sen i april å varit inne där ett antal ggr å skrivit med många tjejer. Helt bakom min rygg. så då blev jag verkligen inte glad ! :( han har ljugit väldigt mkt för mig har jag fått reda på! :( förstår inte varför inte killar kan hålla sig till EN tjej bara utan alltid ska hålla på med flera andra. Så besviken å less på såna killar nu så ja kan spy på dom. Men men... de e hans misstag de, vi kmr inte va nå annat än kompisar i framtiden iaf. de e bäst så. kan inte va tillsammans med en kille som håller på sådär precis. man måste ju kunna lite på varann å vara trogna annars funkar de inte. väldigt tragiskt bara då han var den stora kärleken i mitt liv. The man, My man. Men men... inget ja kan göra åt! Måste gå vidare för min å alicias skull. Imorron e de fredag igen å skola. Tusan så fort veckorna går alltså! Snart en vecka sen vi va på kryssningen redan.. *tappar hakan lite här* så ihelgen blir de jobb, mora träsk å ev nordman sen får vi se vad söndan har att erbjuda! lägger in en bild på mobilen jag vill ha oxå :) en sony ericsson W995 med 8,1 megapix å 8mg minnes kort! Perfekt för mig som älskar att fota å lyssna på musik! men den kostar därefter oxå... hela 5000kr !!! :O å som alltid så hamnar den högst upp! Ingen som kan hjälpa mig hur man ändrar på de kanske? :) Noob som jag är :P

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar