onsdag 10 juni 2009

onsdag...

Dagen började med jobb imorse kl 06.30. var tvungen att sova hos mamma eftersom vi börjar så tidigt så ja hinner aldrig lämna alicia på dagis vilket e lite omständigt. men de gick de å.. jobbade bara 2h idag fram till 08.30 sen va de personalmöte mellan 09-12 oxå. pratade om sommaren å schemat mm, kommer jobba ca 2v bara lite då å då om inte ja å åsa byter tider med varandra vill säga. är uppskriven att jobba 9dagar i sträck i juli, dvs 2 helger i rad vilket kan bli lite jobbigt. så ja å åsa kanske byter lite me varandra där. hoppas bara allt går bra å så. å ev får jag jobba var 3dje helg sen i höst om allt funkar bra i sommar! vore kanon som extra pengar när man ska plugga å allt! (Y)

efter jobb å personalmötet drog vi på capricorn i delsbo å kikade lite (en kläd å skoaffär för dom som inte vet) var evigheter sen man va där så de va bara på skojs skull vi åkte dit, men tror ni inte på fan att ja hittade 2 jeans där då som jag kärade ner mig i å bara va tvungen att köpa :) var i väldigt stort behov av just jeans så de va ju en bra tillfällighet :) å de va halva priset på dom så ja gjorde ett riktigt kap där oxå, 2st jeans för 450kr ! de ni :D tycker ja va riktigt bra iaf. men nu får ja verkligen inte handla en pryl till. shopping alcoholic som ja är :P å idag har man fått tillbaka på skatten oxå, (tror ja iaf) men dom pengarna får inte ja göra vad ja vill med tråkigt nog.. väldigt avis på dom som fått mkt pengar! den värsta jag hörde fick över 38000!! fusk fusk fusk säger ja bara :D hehe. men men... blir väl en vacker dag för mig oxå som man får känna sig lite rik en stund när skatten kommer hoppas ja.

Resten av dan har bara varit lugn, hämtade tösen hos sin "Mommo" efter jobbet å käkade pannkakor där, sen for vi hem å dona. bytte gardiner i köket,diskade, vikte in tvätt å pyssla på lite. vart väldigt mysigt i köket måste ja säga. mörkt fast mysigt ! å de gillar vi :) synd bara att min kamera e knäpp å bara laddar ur batteriet hela tiden å att ja inte har nån sladd till mobilen ja lånat så ja kunde visa er lite bilder från mitt kära hem. men de ska vi försöka fixa snart, när ja köpt egen ny mobil igen.

Nä nu ska ja borsta tanden å hoppa ner i bingen å försöka sova en skuss me goa fian min, hon ligger redan där å sover för fullt. ser så mysigt ut! :)

Imorn e de jobb mellan halv 2-5 i hudik. innan dess ska vi fixa lite ärenden i vanlig ordning!

Så natti natti gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar