onsdag 27 maj 2009

hemma





Hemma å städar å donar. ska strax hoppa in i duschen å fixa mig. väntar på att mamma ska komma, sen ska vi på alicias dagis avslutning idag. dom skulle visa allt dom gjort den här terminen å så fick man äta där, potatissallad,korv å lite allt möjligt tydligen för 25kr bara. så de ska bli kul :)

Imorron ska ja till familjerätten å prata om vårdnaden å umgänge å allt me alicias "bio" pappa. Om han nu kommer vill säga. 2ggr tidigare som han inte dykt upp nu å vi måste verkligen få nån ordning på de här. han har ju sagt ifrån sig vårdnaden.. han tycker att ja ska ha ensam vårdnad å helst vill han att Berra ska adoptera alicia. för att slippa betala underhållet alltså. men de kan han glömma! de konstiga är att när jag flyttade till gävle så vela han så stort ha alicia varannan helg å stämde mig på umgänget, vi gick till advokat å självklart skulle han få varannan helg om han vela de, de är ju trots allt alicias biologiska pappa å hennes lillasyster hon måste få träffa. Men när allt var planerat å klart att han skulle ha henne så ringer han en dag å säger att han har ångrat sig, han vill inte ha henne längre. han hade aldrig kännt sig som en pappa för henne osv.. B var mkt bättre pappa till henne å han tyckte att de va bäst att vi hade våra familjer för oss själva, dvs han sin å ja min. (??!) så han tyckte då att vi skulle dra ett streck över allt å bryta helt, att B skulle adoptera henne som sagt å att allt skulle vara frid å fröjd. Jo tjena att de är så enkelt. å man kan inte bara dra ett streck över ett barn!! Men hjärtlös som han är så kan han tydligen de tror han... ja blev så paff när han sa så, visste inte om ja skulle skratta lr gråta. å samtidigt som ja kände en enorm lättnad att han sa så efter allt örs å bråk som varit å att han aldrig kommit när han skulle osv, så tyckte ja ändå synd om alicia. hennes pappa vill inte ha henne. :( hur kan man inte vilja ha en sån underbar söt tjej som min alicia?! de förstår ja inte. men de är ju hans misstag å förlust isf. läste en gång att " de e bättre att vara utan pappa än att ha en pappa som inte bryr sig." å nog kan jag hålla med på de alltid. så nu imorron hoppas ja verkligen att han kommer så vi får nån ordning på dehär, om ja ska få egen vårdnad å om han ska ha henne nåt överhuvudtaget lr inte. han har inte träffat henne på 4 månader nu. Han kom inte ens när hon fyllde 2 år. :( men han kunde vara väldigt snabb å skaffa ny tjej å ny dotter. de e helt sjukt!! men ja orkar inte bry mig längre faktiskt. har haft eget ansvar för alicia sen hon va 4 mån så jag e van nu. men vore skönt me lite avlastning nångång ibland. men men.. de märks om han kommer å vad som händer imorn som sagt! Nu måste ja kasta mig in i duschen! Å ut i blåsvädret... å sen måste ja verkligen försöka laga min kamera nån dag så ni får se lite bilder :) tråkigt å läsa blogg utan bilder ju ! Så ja ska försöka fixa de, påminn mig om ja glömmer :) ps. är de nån som kan hjälpa mig å styla min blogg så vore de kanon! :) förstår mig inte riktigt på den helt än.. därför bilderna hamnade högst upp! Hehe...

Ciao ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar